Olen onnistunut saamaan itsestäni kiloja pois, olen päässyt kuiville sokeririippuvuudesta, olen sekstannut kahden pändini jäsenen kanssa, erikseen kylläkin, olen pitkästä aikaa iloisempi kuin muistankaan (ei johdu sekstailuista), olen päättänyt siirtyä elämässä eteenpäin..

Olen kertakaikkiaan tyytyväinen elämääni...

no jospa jätettäisiin nuo valheet pois.

Mulla on joku sekoitamaailmasi- geeni. En tiiä miksi onnistun aina saamaan itteni liemeen, emotionaaliseen, lähinnä.

Onneksi pändissä kaikki OK, toiminnat ei vaikuttanu mitenkään sisäiseen kemiaan joka on kyl hyvä.

Nyt on vapun jälkeen kauhee darra, ja selviäminen yhdestä elämäni kummallisimmista tapauksista..

No kerron siitä joskus.

Pitää mennä taas... mut kun kirjotan ens kerran, oon tiputtanut kymppikilon lisää, ja mulla on elämä kunnossa.